søndag den 30. januar 2011

Agnes Cupcakes

Et lille tip til alle Cupcakes-elskende Københavnere (eller dem der besøger byen engang i mellem). Inde i Sværtegade 2 (sidegade til Købmagergade) ligger en lille hyggelig butik, hvor de KUN sælger Cupcakes - vist også lidt kaffe, men da jeg ikke er blevet så voksen endnu, er det ikke afprøvet.

Min yndlings er klart Red Velvet, som også er deres 'signatur-cupcake', en sød ekspedient i butikken fortalte mig også at det er den mest solgte cupcake i New York. Det er en kakao-cupcake med rød frugfarve i og med det lækreste frosting! Desuden har de også en skøn cheesecake-cupcake, men den sælger de kun om lørdagen.
De har ikke de samme cupcakes hver dag, men skifter alt efter hvilken ugedag det er - men det kan man se på deres hjemmeside. Der er også mulighed for at spise de kager derinde, som man køber, men det er ikke som en café, mere nogle højborde og et par stole langs væggen.

Disse fire havde min veninde og jeg med hjem sidste gang vi besøgte Agnes. De er med Lime, Strawberry, Red Velvet og Brown Coconut.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar