lørdag den 12. februar 2011

Lovely Lolland :)


Bruger weekenden på skønne Lolland - med masser af solskin, cupcakes-bagning (Red Velvets - igen!), lave frugtsalat, spise flæsesteg og håndbold.
Har desuden været en tur til byen (man er vel fra landet;) for at bruge nogle af de tilgodebeviser jeg fik da jeg byttede mine julegaver. Jeg fik ENDELIG købt mig et mandolinjern, som jeg glæder mig meget til at bruge, et piskeris, et cupcake dekorations-sæt (som skal i brug senere i dag:), Nigella Lawsons kogebog: 'Nigella Express' og en bagebog om cupcakes & muffins :)






 Red Velvet muffins pyntet med det nyindkøbte udstyr ;) Familien var mere end tilfredse med kagen til eftermiddagskaffen ;)


Muffin-pynte-udstyr, købt i Kop & Kande, det kostede kun 50 kroner. Der er to tutter med til at pynte - i forskellige former, en lille ting til at lave huller i kagerne med og en spatel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar