fredag den 1. juli 2011

Anbefaling - Kalaset

Da jeg havde fødselsdag, var jeg så heldig at blive inviteret ud og spise brunch.. Jeg måtte endda selv bestemme hvor! :) Så jeg faldt over Kalaset, som ligger Vendersgade 16, 1363 København K - lige ved Nørreport.


Vi bestilte deres mormor-brunch, som jeg havde læst rigtig meget om på diverse blogs og hjemmesider. Desuden bestilte vi begge en omgang pandekager med banan og chokolade. Hold da op, det var lækkert! Selve brunchen var skøn - og økologisk! Gode chilipøser og lækker røræg.. Masser af frugt og godt brød. Pandekagerne var dog et kapitel for sig. De var svampede og skønne! Så var der banan og chokolade ovenpå.. Just as I like it! :)



Det var en dejlig start på min fødselsdag! :) Jeg vil helt sikkert besøge Kalaset igen, både for at få brunch, men også for at prøve andre ting på deres menukort - det så virkelig godt ud! :) Det vil jeg gerne anbefale! Stedet var også bare så særpræget og hyggeligt indrettet. Forskellige borde, en masse radioer på væggen og alt muligt hyggeligt nips.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar