mandag den 11. juli 2011

Jord-to-the-bær!

Har brugt et par dejlige dage på Lolland, hos min mor, far og lillebror. En af dagene foreslog min mor at vi skulle plukke nogle jordbær. Der ligger en del gårde dernede som tilbyder selvpluk jordbær - det er nu meget hyggeligt at gå dér og plukke en masse jordbær.. Måske også spise et par stykker ;) Vi fik alligevel plukket 5 kilo, som vi så skulle betale 100 kroner for, det må da siges at være billigt! De smagte også virkelig super godt :)

Så langt øjet rækker!


Min skål - utroligt der kom så mange i, synes de fleste røg ind i munden :)

De skønne jordbær skulle jo også bruges til noget! Jeg havde overvejet en jordbærtærte, men det ender jeg bare altid med at lave, så nu ville jeg prøve noget andet. Derfor blev det til en jordbærroulade, syltetøj og resten i fryseren.. Nogle af dem blev dog også spist om aftenen med is til, familien kunne ikke vente :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar