torsdag den 29. marts 2012

Chili con carne-torsdag



I går var jeg inde og besøge Lækkerier, som ligger i Borgergade. Et rigtig hyggeligt lille sted, med de skønneste kager og den sødeste betjening. Besøg stedet! I går var jeg derinde for at spise kage..

Den lækreste cheesecake med hindbær og en kage vi fik anbefalet af tjeneren. Jeg kan ærlig talt ikke huske navnet på den, men den smagte super godt. Lidt som en lagkage med karamel - meget sød og lækker.
.. Da jeg så, at de om torsdag har chili con carne-aften. 150 kroner for en lækker omgang chili con carne på kalvebryst, rødvin, valgfrit kage og valgfri kaffe. Det måtte jeg jo prøve! Så jeg fik min veninde med derind og vi har i aften haft den dejligste aften. De er simpelthen så søde derinde, man får en super betjening og de er enormt betænksomme og opmærksomme. Jeg kan kun anbefale og kommer stensikkert igen!

Lækker chili con carne med kalvebryst.

Desserten: Lemon pie med marengs og baileys kage. Begge dele smagte virkelig godt. Lemon pie'en var ret sød, men fyldet var bare så godt.

Min søde veninde Louise, som jeg fik lokket med.

Deres lækre kage-udvalg

Mere kage!

Det er jo blevet rigtig dejlig vejr - på nær at det jo stormer en halv pelikan! Derfor gik vi en tur hjem gennem København, det var super skønt med den fine himmel og den dejlige mad i maven :) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar