onsdag den 28. marts 2012

Jeg skylder vist..

Ja - det er godt nok længe siden jeg har lavet et indlæg på min blog. Der er bare sket en hel masse! Men der er også blevet lavet en masse mad :)

Der kommer en masse ting ud det næste stykke tid. Men indtil da, kan jeg da lige vise jer, hvad jeg har brugt tiden på.

 Jeg har rejse en hel masse. Blandt andet til Tyrkiet, Berlin og Marokko.

Udsigten fra vores skønne hotel i Alanya.

Brandenburger Tor i Berlin.
Tur i ørkenen, Marokko.

Spist en masse god mad.

Hjemmelavet gateau marcel - mums!

Julesmåkager. Pebernødder og marcipan-specier.

En tur hos Nikolaos Strangas og hans lækre kager skulle selvfølgelig med hjem.

Chili con carne!

Currywurst i Berlin.

Hottere.

Et besøg hos Kung Fu II på Nørrebro.

Ligeledes hos Kung Fu II - den bedste mojito jeg nogensinde har fået!

Mormorkylling til madklubben.

Gammeldags æblekage til madklubben.

Hjemmelavet citronmåne a la Claus Meyer.

Yndlings-salaten!

Fredagsmad af den bedste slags.


Rugbar, fra den søde bagerkæreste.


Lækker cæsarsalat og hjemmelavet limonade på Café Norden.

En tur hos Lækkerier i Borgergade for at smage deres skønne kager :)
Der har været mange flere gode madoplevelser og jeg skal nok dele dem med jer + opskrifter på det mad jeg har lavet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar