onsdag den 4. juli 2012

LêLê Street Kitchen


Hver gang jeg skal med bussen ind til Rådhuspladsen, så kører vi forbi LêLê Street Kitchen, som nemlig er rigtig lækkert placeret.. Lige ved Rådhuspladsen ;) Det ser indbydende ud, når man går forbi og jeg har kun læst rosende ord om stedet. Så da vi forleden dag skulle finde et sted at spise, var jeg ikke længe om at foreslå det.





Vi fik en hovedret hver og delte en gang tilbehør. Desuden fik jeg en 'Street juice' og C fik en limonade. Jeg fik 'Cari ga tay mai' som er karry kalkun. Det er dét tættest på, på billedet. C fik en kold risnudelsalat med oksekød. Vi delte en omgang wontons, mener der var 6 styk - så det passede fint til to. Jeg var meget tilfreds med min ret, måtte fiske laurbærblade og citrongræs op, mens jeg spiste mig gennem retten. Det gjorde mig dog ingenting, disse elementer er jo kun med til at gøre smagen så meget bedre! Wontons'ene var sprøde og der var virkelig meget fyld i, som smagte af rigtig meget. C mente hans risnudelsalat var ok, men han synes den var lidt kedelig - næste gang må han være lidt mere modig og prøve noget af det stærke ;)


Min 'Street juice' - den smagte super skønt og friskt, masser af lækre frugter!

Jeg kan kun anbefale stedet. Det er ikke super dyrt, casual atmosfære og lækker mad! Jeg kan sagtens finde på at komme igen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar